Obserwuj nas

Wiadomości

Skoda wprowadza nową serie wyposażenia Drive

Po dużym sukcesie limitowanej wersji wyposażenia JOY, na rynku polskim zastępuje ją nowa edycja DRIVE. Bazuje na środkowej wersji wyposażenia Ambition i oferuje jeszcze bogatsze wyposażenie przy korzystnych cenach.

„Kontynuujemy rozbudowę oferty dla Klientów, którzy oczekują trochę większego komfortu i zindywidualizowanego charakteru nadwozia przy niezmiennie atrakcyjnym stosunku ceny do jakości. Limitowana edycja wyposażenia Drive będzie kontynuowała sukces, z którym spotkaliśmy się przy ofercie serii Joy” – mówi Arkadiusz Miłek, Kierownik Produktu marki ŠKODA.

Samochody w limitowanej serii Drive wyróżniają się oryginalnym wyglądem zewnętrznym z dodatkowymi elementami wystroju oraz plakietkami wersji, podkreślającymi wyjątkowy charakter egzemplarza, jak i zindywidualizowanym wnętrzem o bogatszym wyposażeniu.

Model Rapid Drive przykuwa uwagę stylowymi obręczami ze stopów lekkich o wzorze Italia, wykończonymi antracytowym lakierem, z oponami w rozmiarze 215/45 16” (opcjonalnie wzór SAVIO 215/40 17”), pakietem przyciemnionych szyb sunset, przednimi światłami przeciwmgłowymi oraz oświetleniem tylnej tablicy rejestracyjnej wykonanej w technologii LED. We wnętrzu wersja Drive wnosi do tego jeszcze atrakcyjny wzór tapicerki foteli, trójramienną skórzaną kierownicę wielofunkcyjną obsługującą radio i telefon oraz dodatkowe udogodnienia: funkcję Easy light assist oraz radio Bolero z 6,5-calowym kolorowym ekranem dotykowym i łączami Bluetooth, USB, SD i AUX-IN. Za bardzo dobrą jakość dźwięku odpowiada system Škoda Surround z dwoma dodatkowymi głośnikami z tyłu. Pakiet Drive dla modelu Rapid dostępny jest zarówno w wersji liftback, jak i Spaceback, za dopłatą 5 200 zł do wersji wyposażenia Ambition.

Fabia Drive z zewnątrz buduje dobre wrażenie reflektorami projektorowymi ze światłami do jazdy dziennej wykonanymi z diod LED, pakietem przyciemnionych szyb Sunset oraz obręczami ze stopów lekkich o wzorze Italia wykończonymi lakierem czarnym dla kół w rozmiarze 215/45 16” (opcjonalnie SAVIO 215/40 17”).

Dopłata 5 200 zł wobec wersji wyposażenia Ambition przynosi kolejne elementy wyposażenia wpływające na komfort i estetykę: tapicerkę foteli o atrakcyjnym wzorze, czujniki parkowania z tyłu, funkcję Easy light assist oraz rozbudowany Pakiet Audio. Limitowana seria dostępna jest dla obydwu wersji nadwozia Fabii – hatchbacka i kombi.

Seria Drive zyskuje jeszcze wyższy poziom korzyści przy modelu Octavia, gdzie oferuje bogatsze wyposażenie w korzystniejszej cenie. Pakiet, dostępny za dopłatą 3 600 zł do wersji nadwoziowej liftback i 4 100 zł do kombi, obejmuje elementy wyposażenia promocyjnego pakietu Amazing, czyli automatyczną klimatyzację Climatronic, czujniki parkowania z przodu i z tyłu, tempomat, radio Bolero z ośmiocalowym wyświetlaczem i systemem Smart Link + oraz lusterko wsteczne z czujnikiem deszczu.

O atrakcyjny wygląd nadwozia dbają antracytowe obręcze o wzorze Hawk dla kół w rozmiarze 225/45 17” (opcjonalnie wzór Trius w kolorze srebrnym) i pakiet przyciemnionych szyb Sunset, a wnętrza – atrakcyjna tapicerka foteli dedykowana tej edycji oraz dekor Light Brush.

Czytaj dalej
Reklama
Komentarze

Wiadomości

Audi na podium 10-godzinnego wyścigu na torze Suzuka

27 sierpnia 2018 r. Audi R8 LMS zdobyło trzecie miejsce w wyścigu na torze Suzuka, dokładając w ten sposób kolejny dobry wynik do 25 punktów zgromadzonych już wcześniej podczas wyścigów w australijskim Bathurst w lutym i w Spa, w Belgii, w lipcu. Miejsce na podium świętował zespół Audi Sport Team Absolute Racing, w barwach którego pojechało trzech kierowców Audi Sport: Christopher Haase, Kelvin van der Linde i Markus Winkelhock.

Czytaj dalej

Wiadomości

Znaczny wzrost sprzedaży pojazdów elektrycznych BMW na świecie.

Przez pierwsze siedem miesięcy 2018 r. Grupa BMW dostarczyła łącznie do klientów 71 310 pojazdów z napędem elektrycznym. To wzrost o 40,6% w porównaniu do analogicznego okresu w roku ubiegłym. W lipcu bieżącego roku sprzedano 10 649 zelektryfikowanych pojazdów BMW i, BMW iPerformance oraz MINI Electric – o 30.9% więcej niż rok wcześniej.

Przez pierwsze siedem miesięcy 2018 r. Grupa BMW dostarczyła łącznie do klientów 71 310 pojazdów z napędem elektrycznym. To wzrost o 40,6% w porównaniu do analogicznego okresu w roku ubiegłym. W lipcu bieżącego roku sprzedano 10 649 zelektryfikowanych pojazdów BMW i, BMW iPerformance oraz MINI Electric – o 30.9% więcej niż rok wcześniej.

Jak poinformował bawarski koncern, zwiększenie dostępności lokalnie produkowanego BMW serii 5 w odmianie plug-in hybrid poskutkowało ponad sześciokrotnym zwiększeniem sprzedaży pojazdów elektrycznych w Chinach, będących dla Grupy największym pojedynczym rynkiem na świecie. W 2018 r. klienci z Państwa Środka nabyli jak do tej pory 8 078 EV produkcji BMW AG.

Koncern z Monachium odnotował ponadto znaczne wzrosty popularności samochodów z napędem elektrycznym w Stanach Zjednoczonych (13 874 szt., +39,5% r/r) oraz w Wielkiej Brytanii (9 923 szt., +34,3% r/r).

Do końca 2018 r. BMW AG zamierza dostarczyć do klientów ponad 140 000 tys. egzemplarzy pojazdów zelektryfikowanych.

Czytaj dalej

Wiadomości

Światowa premiera Skody Kodiaq RS

Nowa wersja SUV-a, z silnikiem 2.0 BiTDI, który generuje moc 176 kw (239 KM) jest gotowa na swoją światową premierę. ŠKODA KODIAQ RS zadebiutuje już w październiku podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Paryżu. ŠKODA wydarzenie to zapowiada przedstawiając oficjalne zdjęcia pierwszego w swoim portfolio SUV-a w wersji RS oraz prezentując nowe logo usportowionych modeli producenta.

Emblematy RS zdobią najbardziej usportowione modele ŠKODY od 2000 roku. ŠKODA KODIAQ RS to pierwszy SUV marki, który dołączy do tego elitarnego grona. Zaprojektowany w nowoczesnym stylu, z użyciem czerwonych akcentów, nowy logotyp stanowi ukłon w stronę 117-letniej historii marki w świecie sportów motorowych.

Sformułowanie „RS” oznacza Rally Sport, a po raz pierwszy użyte zostało w 1974 roku na dwóch prototypach rajdowych: ŠKODA 180 RS i 200 RS. Rok później, opierając się na wcześniejszych modelach, ŠKODA stworzyła 130 RS. Sportowe coupé zdobyło dwa zwycięstwa w legendarnym Rajdzie Monte Carlo oraz zwyciężyło Rajd Akropolu. W 2000 roku do produkcji ŠKODY trafił pierwszy model RS, OCTAVIA RS.

Nowe logo RS będzie można zobaczyć podczas Paris Motor Show na premierowo pokazywanej wtedy ŠKODZIE KODIAQ RS. Emblemat RS został umieszczony w kilku miejscach debiutującego modelu. Charakterystyczny znak znajdzie się m.in. na grillu, gdzie „v” oznacza zwycięstwo, a czerwone akcenty symbolizują sportowy charakter i moc rodziny RS.

Czterocylindrowy silnik 2.0 BiTDI wytwarza moc 176 kW (239 KM), co świadczy o sportowych możliwościach ŠKODY KODIAQ RS. Zastosowanie po raz pierwszy w historii ŠKODY technologii biturbo zapewnia maksymalny moment obrotowy 500 Nm. To najsilniejszy silnik diesla w ofercie ŠKODY, który dostępny jest wyłącznie w tym modelu. Samochód wyposażony jest w napęd 4×4, dzięki czemu potrafi sprostać nawet najtrudniejszym wymaganiom.

Czytaj dalej
Reklama

Facebook

Reklama

Testy

Testy6 miesięcy temu

TEST – VOLVO V90 CROSS COUNTRY D4

Wydaje mi się, że uterenowione kombi powstały z dwóch powodów. Pierwszy, aby pomimo większego prześwitu nadal prowadziły się jak normalne...

Testy6 miesięcy temu

TEST – VOLKSWAGEN SCIROCCO R CUP

Szczerze przyznam, że nigdy nie byłem fanem ostatniej odsłony Volkswagena Scirocco z jednego prostego powodu. Nie podoba mi się, a...

Testy7 miesięcy temu

Test – Toyota GT86

Mogłoby się wydawać, że Toyota GT86 to samochód, w którym będziesz mógł zabrać co najwyżej jedną osobę i to co maksymalnie na...

Mitsubishi7 miesięcy temu

TEST – MITSUBISHI ASX 2.2 4WD RALLIART

Jeśli jesteś fanem kultowych marek, o których od jakiegoś czasu wiadomo bardzo niewiele, to Mitsubishi w swoich salonach ma jeszcze...

Mitsubishi8 miesięcy temu

TEST – MITSUBISHI ASX 1.6

Mitsubishi ASX jest na rynku już od 8 lat. To bardzo dużo, zważywszy, że obecnie, producenci w tym czasie zdążyliby...

Opel8 miesięcy temu

TEST – OPEL ASTRA 1.0 TURBO

Bardzo duży, kompaktowy samochód z ekonomicznym, benzynowym silnikiem i rewelacyjnym zawieszeniem za rozsądne pieniądze. Czyżby marzenie „Grażyn” i „Januszy” tak...

Lexus8 miesięcy temu

TEST – LEXUS RX450H

Lexus RX był pierwszym SUV-em na rynku, który miał w ofercie napęd hybrydowy. Z biegiem lat, podobnych konstrukcji pojawiło się...

Renault8 miesięcy temu

TEST – RENAULT MEGANE GRANDTOUR GT

Topowy, rodzinny kompakt od Renault charakteryzuje się fantastycznym systemem 4Control i ponad 200 konnym silnikiem z turbodoładowaniem. O ile pierwsze jest...

Jeep9 miesięcy temu

TEST – JEEP COMPASS 1.4 MULTIAIR

Po niezbyt udanym poprzedniku, Jeep postanowił nie składać broni i zbudował nowy model kompaktowego SUV-a. Aby Compass numer dwa miał...

Hyundai9 miesięcy temu

TEST – HYUNDAI TUCSON 1.7 CRDI

Hyundai Tucson to całkiem ładny, nieźle wyposażony i atrakcyjnie skalkulowany SUV, który najprawdopodobniej przypadnie do gustu zdecydowanej większości poszukujących tego...

Najpopularniejsze